!

sitter och lyssnar på EMD ! woohoo . ahaha dom är grymma ju !
konstigt att jag inte kommit på det försen nu .. och det är ju helt sjukt att alla 3 kan vara så jävla snygga ..
hahah omg :P snart ses vi igen :P haha ( hemlis, eller hur micke?:P)
och så har man fixat abonemang på tgelefonen nu, hmmm...
får se hur det går .. men det ska nog gå bra hoppas jag ..
skönt att inte behöva springa och köpa kontantkort var och varannan dag ! :P
vast jag var väldigt sur på comviq igår, för han jag fixade abonemanget med sa att det skulle sättas
på igår... så hade de stängt av mitt vanliga kort så sattes det jävla abonemanget inte på.
så jag hade inge telefon på hela dagen .. kändes jävligt tomt faktiskt .. haha
men ändå ganska gött .. inte massa människor som ringer och tjötar på mig ;)
ska åka och träna snart med issapissa:) step blir det !
svettigt o och skönt .. haha man känner sig så bra efter ett sånt pass..
på passen är det verkligen så att man ger gärnet .. och på gymmet så kör man
i den takten man orakr .. så det blir inte att man svettas sp mkt där .. :D
men på steppen, då jävlar haha jag och issa är grymma ! ;)
måsta fan jobba med min miss beach 09 nu asså ..
har inte så lång tid på mig nu och fixa till allt hahahahah :P
men det ska jag nog lösa på ett eler annat sätt ...
sen blir det GREYS ANATOMY ! gött gött ...
sen blir det att jag får sova ensam inatt, kommer inte ha någon arg (eller ont i ögonen eller vad det va;D) 
micke brevid mig som igår .. men jag klarar mig nog , haha :P


/xoxo molle


det skulle vart något, döh ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

XOXO :D haha

2009-03-04 @ 23:25:35
URL: http://lealeah.blogg.se/
Postat av: thaimamma

Varför tjöta, du behöver inte bli finare vännen, du ärredan perfa för beachen i sommar!

2009-03-05 @ 07:05:33
URL: http://thaimammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0