En dag på stan med micke och molle.

Så blev de, åkte in och träffa Molle i stan. Jag va så otroligt sugen på Sushi, men oj và mkt folk de va inne i sushi restaurangen, de blev mc donalds ist :/ ( Illa )  Sen sprang vi runt i affärer och molle hittade äntligen sin studentklänning i sin storlek ! UNDERBART! Själv hittatde jag lite smått och gott oxå.. Lite små ångest.. tror jag är beroende av att hadla, asså allvarliga problem. Men men, fredag imorgon.. nya klädder ;) mums..

Snart kommer mina efterlänktade leksaker!!!!
Hahah, Noja see upp ! Hahah. Aa nu va de molles tur och säga att jag inte skriver.. med de gör jag .. men hon har ju fått något damp så hon skriver 3 inlägg på en timma typ hahah! Nu ska ja måla naglarna, sen kommer pappa. Puss&Kram!

P.s jag läser världens bästa bok! Helt otroligt. Just so u know ;)
/Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0