ÄNDRADE PLANER !

Okej, jag vet att jag sa att jag skulle med och fira Emely. FÖRLÅT MOLLE! Men de ser ut som solen skinner i Halmstad för min o Ronjas del! Wiiiiie, im back in the game ;) Fan va ball de ska bli, bara tanken på att komma tillbaka till halmstad får mig att pirra. Hahah de ska bli en helg vi inte ska glömma Noja ;)

Detta betyder oxå att de inte blir någon Golden i helgen!!!! HÄRLIGT!

Idag va de avslutning, skönt! Sen åkte jag in till stan o mötte malin o åt sushi ;) Sen fick ja ett medelande att jag skulle komma hem och dricka öl och snacka skit med familjen.. De lätt underbart, bara att kl va 1 ! Hahah rolig familj man har! Hahah men hem blev de, och öl o cider med. Nu ska jag mingla lite på rummet o planera ;)

Puss&Kram! / Micke




P.s Tänker på dig Emma mitt hjärta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0