Ville Valo feat. Natalia Avelon - Summer Wine.

Nu har jag planerat klart.
De kommer bli såå fult väder på lördag så tommy erbjöd sig sin lägenhet.
Förlåt mina älskade men jag kunde bra bjuda dit några få.
Men mina älsklingar oroa er inte, vi ses på stan halv 11 ;)
Jag väntar på er.. Men inte för länge bara :)

Kom 3 timmar sen till jobbet idag har ingen annan att skulla de på än min kära get jävel :D
Malin och Tommy va här och drack lite kaffe nyss. de va mysigt.
Vill säga tack till dom.
Min älskade molle, som är min mest älskade vän och men bästa vän tommy för all hjälpen :)
Och för att ni finns :) Haha, nu va jag allt gullig :)

Nojs & Lill`s Håller på med maten nu, kyckling inlindad i bacon och klyft potatis. MUMS!!
Nu ska jag lyssna lite musik, MAN MÅSTE!!

Just de pappa ska röva bort mig imorogn, har ingen anning om vad de handlar om.
Han sa bara: " Planera ingen på fredag."
Hmm jag uppdaterar er ;)
Puss&Kram/Mela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0