Tankar..

- Gillar inte alls när folk som tror/ vet att dom vet allt och inte låter någon annan få chansen att veta.
- Gillar inte alls när folk ljuger!!


Jag vet när du ljuger, jag vet inte varför jag låter dig göra de. Tror de är bara för att jag inte har någon annan just nu. Du är inte så stor och snygg som du tror. Tycker bara om att få lite närhet av någon. Sen kastar jag dig :)

hahah, nä men.. Jag är iaf ärlig om de, jag behöbver inte ljuga för dig. Och du behöver verkligen inte ljuga för mig, i dont give a fuck, faktiskt. Bilr bara så jävla arg och ledsen att du inte bara ljuger framför mig utan bakom min rygg. But its OK :P


Trött idag, många tankar.. Hungrig. Sömnig.
Sista dagen på MIVA, gick inte alls som planerat.
När Mc MIVA kom mot mitt håll vände jag om och gick..
Haha vilken fegis man är, de trodde jag faktiskt inte om mig själv. Men men :/

Iaf nu ska jag snart gå o äta, måste ringa dennis med.
FÖR HAN ÄR I GBG!! härligt.
Puss&Kram/Mikela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0