såå

nu äntligen har älsklingen kommit hem :) har vart med linnea idag och ätit lite thai , tjötat, ätit paj och kollat på se upp för dårarna .. trevligt =) och imon om det är fint väder då jävlar ska vi gå en låångis.. om linnea orkar . men jag ska tvinga henne i så fall :D nu jävlar ska vi bli fit fot fight, eller hur linnea ? :D
nu ska jag och tommy kolla på vi hade i alla fall tur med vädret igen , hoppas den är bra, är lite skeptisk men enligt tommys far skulle det tydligen vara jätterolig ;) så vi litar på honom ;)
ha de bra fuckers:)
/molle♥.

lite bilder från helgen :


emelie och mick :)


jag och älskling :)


mick och magnus ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Mick" verkar jävligt tajt malin, fixar du henne till mig? ;)

2009-07-27 @ 20:57:57
Postat av: molle

haha självklart :D

2009-07-28 @ 10:28:07
URL: http://mickochmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0