morrn morrn !



haha ! herregud, jag VAKNADE fan för en timme sen ... har inte sovit så länge och så gott på hur länge som helst :d men känns lite segt nu att halva dagen är borta :/ :P men men .. ska ingte göra ngt speciellt idag endå :D
ska väta på att tommyälskling ska komma hem så ska vi gå och köpa lite mat och öl så ska vi laga god nyttig mat :D haha nu är vi på g , ingen som ska rulla fram här inte ! ölen är tills imon , då ska vi åka på rally . hahah trodde aldrig att jag någonsin skulle göra det men men , jag är med cony i alla fall , vi ska sitta och dricka bärs medans killarna kollar på bilar eller vad dom nu ska göra :D
och igår var vi vid operan och kollade på massa gammla bilar med tommys pappa, herre guud asså. vissa av dfom bilarna såg ju ut att komma från 1500talet! men några av dom var riktigt snygga faktiskt :) sen när vi kom hem så lagade vi min specialsallad och hans specialkyckling och bulgur :D MUMMA, det var gott som fan faktiskt :) hoppas fisken blir lika god idag :)
ajuste, jag gick upp 7 igår för jag ville det :d haha så satt jag på datan och kollade runt lite .. så tänkte jag att eftersom jag har massa tid över så kan ju lägga ut bilderna från GC på facebook.. det tog kanske 30 min att välja ut alla bilder jag skulle ha .. så typ 10 min för alla att "laddas upp" .. så när allt det är klart så står det att uppladdningen misslyckades ! så testade jag igen så funkade det inte då heller ... jävla förbanad jag blev så jag sket i det .. dom kommer nästa gång jag har för mkt tid   .
nej, nu ska jag fortsätta kolla på batman eftersom jag somnade igår till den :D
/molle♥.



Kommentarer
Postat av: nathaloy

sötnosar, glad att du äntligen också har hittat någon! hur länge är det nu? =)

2009-07-16 @ 14:36:00
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/
Postat av: nathaloy

okeeej vad roligt :)

2009-07-16 @ 16:07:15
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0