molle is back to stay ;)

jaa nu är jag hemma igen ! känns jävligt skönt att vara hemma i käära sverige igen ! 3 veckor var nästan för mkt :P haha .. ne men vi har haft sjukt kul i alla fall ! orkar inte skriva om allt så dom som vill veta får fråga när vi träffas .. annars kommer ju detta blogginlägget bli 358798563 sidor långt ! haha .. men jag kommer allt sakna gc lite men inte mer än vad jag sknade sverige och alla mina nära och kära !
så nu blir det att fixa körkort, åka utomlands med älskling och kanske några andra ? sen börja jobba ;) men får ta allt i slow motion, haha måste njuta av mit sista "sommarlov" :P
ha det gött fuckers ;)
/molle♥.
...bilder kommer nån gång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0