HELGEN.

okej, i fredags , var vi på rally ;D det var jag, conny, dennis, och älskling :) jag trode aldrig att jag skulle befinna mig på ett rally men det var faktiskt kul, tro det eller ej :D
vi åkte från partille typ halv 3 och var framme kvart över 4 i trollhättan, efter många om och men och många svordomar till den jävla gps:en som inte funkade! HAHA ..
vi vandrade på grusvägen ett tag och sate oss sedan på en gräsplätt och började dricka, mums :D haha ... jag och cony är npog lite alkoholister i alla fall :D vi satt där och kollade på massa bilar som påkte alldeles för fort typ 2 meter från våra älsklingar, inte okej ! haha .. sen så skulle vi åka och träffa dennis pappa nånstans . och eftersom det inte fanns någon gångbana och bilarna körde fortfarande i typ 400 km/h på den vägen vi skulle gå på så vi fick springa som i n i helvette , och när det kom en bil så fick vi slänga oss i buskarna ;D haha ..
sista stäckan vi spran ar jag liute efter conny ...
conny: malin ! om det kommer en bil nu så släng dig i busken !
jag: conny! hoppar du så hoppar jag !
ALLA som stod där(ca 10 pers) började skratta åt mig :d haha ball :P
vi stog och tjöta med dennis föräldrar o co en stund sen bar det av hemåt .. när vi kom hem så åt vi mackedonkan och sen hem till conny och dennis.. men alla var så trötta så vi gick hem ganska fort :D

lördagen sov vi till typ 3 :O och åkte och köpte thaimat som vi åt hos tommy;) vi funderade hela dagen på vad vi skulle göra och hade några tankar på att gå på bio, men det fanns inga platser och 23:15-bion var försent för connny för hon skulle jobba .. så jag och tommy bestämde oss för att vi skulle gå till en kvartetskrog i frölunda och äta mat, så todg vi några cider där:) sen kte vi in till stan och mötte mikaela.. vi började på o'learys sen bar det av til golden days.. (ovanligt!) där träffade vi sandra och tjulle(eller hur det stavas:D) så var cvi där .. det var kul och fulla blev vi.. tommy åkte som vanligt hem innan mig och jag och mikaela gick och träffade hennes älskade dennis innan vi åkte hem ..
så gårdagen var det bara massa slappt hemma hos tommy omed hambugare och pistvakt :D

nu måste jag slänga mig i duschen för om en tilla ska jag äta sushi med issa på allum ! :) och conny, justeja :d sen ska jag möta micks mamma för hon ska köpa min kamera :) gött ;) sen ska vi antagliegn åka och hämta bromsar och sånt till älsklingens bil ..
nej dusch var det ja ...
/molle♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0