hej, hej, hemskt mkt hej.

idag var jag och min kära syster uppe med tommy för en gångs skull :P tvättdag idag så bäst att börja tidigt så man hinner med allt ;) sen blir det nog lite städning oxå, fan vilken tråkig dag .. sen ska jag antagligen följa med tommy till hans pappa och titta på när han städar garaget :P inte jätteintressant kanske , men klart jag följer med min älskling =)
och alla tjötar på mig nu att jag måste söka massajobb och bajs .. jag måste fixa körkortet först men det fattar ju inte folk .. jag kommer aldrig få det jävla kortet annars! nu har jag säkert redan tappat massa och måste öva mer. har fan inte kört u på typ 4 måpnader eller nåt :S inte coool.
och på söndag fyller älsklingsmick år! så på lördag blire en jäävla skiva ;) kvällen börjar i alla fall i slottskogen med brännboll och sallad sen får vi se vart kvällen slutar ;) hoppas att det inte regnar bara , får då jävlar har vi inte någon plan B :P haha . ne men tommy hade lovat mick att fixa det då så då får han göra det ;D hoppas i alla fall att det blir lyckat .. men det torr jag verkligen att det kommer bli ;)
och snart ska vi åka utomlands igen :) det blir jag och tommy i alla fall, sen vet vi inte om någon mer skall följa med .. men jag vill åka nu ! haha innan den lilla färg jag fått försvinner helt ! :D
jaja, allt kommer att lösa sig förhopnoingsvis :)
nu skall jag fortsätta med tvätt&städ!
/molle♥.

Kommentarer
Postat av: nathaloy

gött malin! fan det är inte kul att gå upp 8 på morgonen till arbetsförmedlingen när man inte kan sova ordentligt på nätterna. fyfan!

2009-07-08 @ 09:46:58
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/
Postat av: just mee

hittat någon bra resa ? =)

2009-07-08 @ 13:00:31
URL: http://connieanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0