Hej hej hej!

Tror jag har skapat lite drama på min kära mor`s jobb.
OMEDVETTET, måste jag bara tillägga!
Hopps att de började innan jag kom in i bilden.
Om inte .. Förlåt mamma!

Annars e de jävligt ball på jobbet.
Josè e en riktigt skön kille måste jag säga.
Och så får jag ju vara nära min älskling madde varje dag.
Tror hn börjar tröttna på mig nu, tur att hon har semester snart!

Nu har jag precis ätit massa bacon :) Mums.
Passar Binca med, mammsen jobbar.
Så självkart ställer jag upp ;)
Somnade en stund där, men vaknade snabbt av att bianca va rastlös :)

Snart kommer stig hem ;)
Jag saknar honom massa när han r bort faktiskt.
Men stig-änmnet är ju lite komplierat så allt känns bara jävligt fel.
MEn men.

MIN MOLLS kommer hem snart!!!!! Wiiie.
Im so happy ;)

Men nu måste jag passa på att städa när jag ändå är vaken.
Puss&Kram/Mick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0