hahah

nu var det mkt längesedan någon av oss skrev ! INTE BRA ;) haha .. men fan jag orkar aldrig :P men nu jävlar ! :d
micke klagade ju alltid på mig förut och nu är hon lika dålig !!! :D
denna helgen har faktiskt vart bra (Y) .. i fredags så var vi först hemma hos conny .. det var jag tommy micke issa och conny ;) vi satt där ett tag och drack lite .. det var tänkt att vi skulle till lerum och träffa tommys kompisar men det var tydligen 20 där och lite segt att åka ända bort dit om vi inte skulle kommit in .. så det blev golden days i stället (OVANLIGT) :D där träffade vi massa folk och satt och tjöta massa :)
blev massa krångel med en bil och ett parkeringshus när vi skulle få skjuts hem så vi delade taxi med jani och sebbe ist ;) vi vaknade ganska sent dagen därpå och jag mötte rebbe vid pizzan och köpte massa gott :P
micke och hennes mamma skulle ut och undrade ifall ve skulle med .. men vi mådde så jävla dåligt att vi stanan hemma och kollade på massa film på 6:an ist ;) förlåt micke ! :d
tanken var ju att vi skulle vara uppe till halv 5 och kolla på film (den kom 4 skräckfilmer i rad på 6:an ) men hann bara kolla på doom och exorcisten innan jag decka.. fan ville verkligen se dom andra två för dom är antagligen bättre än dom vi såg :D men men .. idag stack älskling tidigt , han skulle till sin pappa och mecka med hans jävla bil :P och jag kände att jag inte orkade sitta där flera timmar och kolla på .. så nu har jag precis duschat och ska förhoppningsvis hitta på någonting med folk ! jag orkar verkligen inte sitta hemma idag med ! skänt att inte vara bakis i alla fall :D haha ..
nu ska jag göra nåt..
/molle♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0