äntligen fredag !

känns bra ;) vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll.. funderar på att pka till till stan, keybar och ta en öl och hälsa på min zäta :) var längesen jag träffade henne nu .. men får se hur jag/vi känner sen .. ska ju faktiskt upp tidigt imon och åka till danmark ;) det kommer nog bli mkt roligt :) förhoppningsvis :D

nu sitter jag och tommy i vårat kök och dricker kaffe och sitter på varsin data .. jag letar bil ;D haha .. nu ska jag ju ta mitt körkort snart så jag vill ha en bil när körkortet är klart ! men det finns ju så mkt, och jag är ju inte direkt så bilintressead så jag vet inte vad man ska kolla efter .. haha jag går bara på utseendet ;) men förhoppningsvis hittar jag någon fin billig bil som passar bra ;)

jag är förbannad på micke ! nu har hon fan inte skrivit på en vecka typ :O ska avskeda henne från bloggen snart ! ;) juste, så börja skriv nu din latfjärt :)
kaffepåfyllning.
/molle♥.

såhär blev naglarna :) har ingen bättre bild tyvärr :P

Kommentarer
Postat av: Natta

Fin blogg :)

Kolla min & håll utkik !

Snart finns det ett erbjudande på 20 & rabatt på cocoo.se som har en massa fina smycken e.tc ! ;)

/ Nat.Ayouti !

2009-07-31 @ 15:14:09
URL: http://bejbiimama.blogg.se/
Postat av: Helene

ooh, värsta härliga och sjukt snygga blogg du har!

2009-07-31 @ 22:49:49
URL: http://ticktickboooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0