tjoosan troosan ;D

nu sitter jag hemma och ska snart hoppa in i duschen tänkte jag.
har kommit hem från ett svettigt gympass med issa :)
tänk va vi är duktiga som går till gymmet på en fredag ;)
kännsa väldig häsosamt faktiskt att ha börjat träna igen, kroppen blir så mkt piggare :)
idag ska jag melina och linnea hem till emily och ha smiknparty :)
hennes syter alle har nämnligen börjat sälja mary kay-smink!
och det märket är verkligen jättebra :) det som är lite dåligt är att det är så fruktansvärt dyrt haha :D
men det gör inget. ska man ha bra produkter så får man betala lite mer ..
sen ska emily "mästerkocken" laga mat till oss oxå. :D
så ska vi dricka lite oxå ;) man bara lite hade jag tänkt. har faktiskt köpt vin idag ..
det är inte så ofta det händer ! haha ..
neee men nu måste jag slänga mig i duschen, kan ju inte sitta här och lukta apa !


/xoxo molle



Kommentarer
Postat av: bellisen

Haha maaalin, "mitt" viiiin juuuu ;) vet att du tyckte det va as gott när jag hade det sist =) så du var tvungen att köpa samma:P hahaha! PUSS

2009-02-07 @ 17:50:03
URL: http://izabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0