Tjabba!

Idag har jag varit på ett JÄTTE VIKTIGT möte ;) Som gick rätt bra, jätte bra faktiskt. Har fått sjuka räkningar nu på sista dagar, de suger bajs typ. Men men man måste ju betala dom, så e de bara ;) Har ganska ont i magen, nu när jag vet att snart ska Molle vara "nära" EMD! idag smäller de typ. Tro fan att hon ringer och säger de 1 gång i timman med :P Haha hon är rolig, hon!

Just de, fick göra ett "prov" på hur mkt alkohol jag dricker idag :/ PATETISKT! Haha de va tydligen för mkt, en tjej i min ålder borde dricka hälften av de jag dricker när jag går ut. KNAPPAST! jag vet 1000 andra tjejer i min ålder som dricker mkt mer än mig ! Jag blir förbanna :P haha

Imorgon ser min dag rätt full ut. För ska jag till kursen 9-12, sen ska jag hem, sen ska jag tvätte 13-16, sen ska ja fixa mig :) O sen till Madde.. O sen .. ?! Får vi se ;) De börjar bli lite tråkigt att bara jag skriver, då blir de nästan bara en Micke blogg, MOLLE KOM HEM !

Nu gick jag/ Micke

Malin (Molle) & Mikaela (Micke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0