sälen, here i come ! (:

heeej! molle som skriver ;) :D
imon så åkerjag till sälen så kommer inte att skriva på hela nästa vecka,
så när jag kommer tillbaka så ska micka ha skrivit varje dag! eler huur ??? ;)
herre gud nu när jag tänker efter så var det typ 4 år sen jag åkte sist :O
haha hur skall detta gå ?? men jag tor jag jag ska testa snowblades.. känns så klumpigt med skidor och snowboard vågar jag itn testa :D  såå aa jag kör på snowblades så får vi se hur det går :)
ska i alla fall till skolan snart . så segt at börja så sent sen sluta så sent.. fan jag har varit vaken sen kl halv 10 typ...
i o för si så har jag ju hunnit packa det mesta och så men fan nu de senaste 2 timmarna har jag bara suttit här
och inte gjort ett skit ! men men ... aja .. slutar seent som fan idag :( 10 typ .. ush !
men snart är sklan över ! så jäävla gött .. längar tills studenten nu som fan ,...
och ska åka och kolla på balklänningar snart:) jag ska hitta den finaste av alla :D haha hoppas jag .. (om den inte är för dyr) fan det är helt sjukt hur dyra vissa balklänningar är ! typ 4 papp eller nåt .. ush .. men det kanske är värt det ?
ne nu måste jag springa till bussen ... ska möta zandra i allum innan sklan och gå till baksne och öta lite sushi förhoppningsvis :) det är nått jag skulle kunna leva på asså .. finns nästan inget godare :) mumma!

/xoxo skidproffset(!) molle

Kommentarer
Postat av: Micke

Så fin bild hjärtat ! :)

2009-02-19 @ 14:40:19
URL: http://mickeochmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0