Okej.

Kännde att ja inte ville skriva på ett tag, eftersom Molle inte kommer göra de. Men eftersom hon tvingar mig hålla blogger vid liv så får ja väl göra de. Haha. Igår va de Firre fest hos Hille. De va rätt nice, tills de gick utför. HAHA, illa va de. Men men, imorogn e de utbildning som gäller.. på fredag med ! Bläää. Men de måste ju göras. Sen ska ja till tandläkare med. Nog kul ! NOT!. Han stirrar på mig helatiden :/ Just de haha, de va nog tråkigt när mamma och pappa`s gamla kompisa skrev till mig på Facebook, lite ironoskt. (Förlåt) Snart är de allahjärtans dag. Guuuuuuuuu`va mysigt :) Nu ska ja söka lite jobb hade ja tänkt så vi höres.

PÖSSSILUSSE ! / Micke









Jag kan inte sluta tänka på dig, jätte jobbigt. Va ska jag göra ?! De är inte likt mig, och de är inte som förr. Jag försöker o jag skulle gjort de för dig. Men ja vet, de e inte möjligt just nu. Och de är okej, men ja vet att du känner de med.. Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0