Okeeeeeeeeeeeej!

Idag har ja blivit kät på nytt !!!
Vi börjar från början : För va jag emma o några hemma hos Em o för festa med vinet ;) hahah sen åkte vi inte till stan. men eftersom em ine kom in på inferno fick ja o em åka till brunnsparken. Inte nog med de,em gick o träffa dalle, så där stog ja själv.. Va ja gör man i bunnspraken kl 1 själv..  JO man gåt till golden days :D haha.. O inte nog med att mina män ray o " gamlestands vakten" va där, de va en ny vakt !!!!! MARCUS ! herreguuud ja vet inte va ja ska säga !! ja dog, sååå sjukt skön humor, o helt jävla.. ja vet inte .. COOOL!!! o inte nog med att dom höll mig sällskap i min ensamhet hela kvällen , marcus körde mig hem.. Jag har aldrig varit så kär :D hahah ja doooooooog. Nu är kl iaf 4 o ja vet inte riktigt hur eller vad ja sriver,så ja skriver liter mer imogorn.  Puss och godnatt !
ä´

/Micke is the shit
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0