Musik.

Tja, sitter o laddar ner massa album nu så ja kan gå på min dags promenad.. De går ju sådär fort får jag ju säga då va, men men. Mamma har nu mera också skaffat sig en blogg (Thaimammas.blogg.se) Lite gulligt om jag får säga de själv. De känns sjukt jobbigt att inte få vara med henne och bianca. Men som jag alltid säger JAG ÄR EN ENSAM VARG!

 Igår va johanna här, vi åt ( mycket ovanligt ) och låg o pratade. Men som vanligt ska hon decka i soffan efter sex and the city :P Haha.

Imorgon är de kurs igen, sen e de mega möte på torsdag. Sen e de helg IGEN. e rätt nöjde med att jag va hemma förra lördagen. De va ändå helt okej. Men på fredag måste ja hitta på något bus ( INTE GOLDEN ) jag har skämmt ut mig nog mkt där nu, de får lugna ner sig ett tag :P  Men madde ska ju ha sitt sex party på fredag så de kanske blir att man går dit innan (?!)

Va finns de mer o säga, Jo.. Jag, Ronja o lillan började YOGA ( eller hur de stavas ) Idag, vi planerar starkt på att göra de varje morgon framöver.. eller iaf jag :) Pappa är inte hemma så de e rätt lugnt o skönt här hemma! Saknar mamma massa. De e fan skit jobbit att vara så mammig som jag är. (i min ålder.) GALET! Men men låtarna börjar bli klara nu så jag får lägga in dom på Mp3 så ja kan gå. Ha en bra Tisdag!

Kyss&Smek/Micke

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag vet att du saknar oss Älsklingen och vi saknar Dig men livet ärhårt ibland så man får göra det bästa av det hela!!

Din Mammi

2009-02-24 @ 19:49:06
URL: http://mickeochmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0