Kärleksdagen e på topp ;)

Okej, gårdagen va GALEN! För va ja på min utbildning, lika trevligt som vanligt :) Sen åkte ja hem, fixa mig lite gran och begav mig till Musslan. Däe satt vi, jag Musslan, Josefine o Tommy o började på vår första drink ;) Efter en timma eller två begav vi oss mot linne hem till .. Aaa hem till någon, o när vi vväl börja dricka där kännde ja att nää nu fan e jag full. Men som om de stopar mig från att åka till GOLDEN DAYS :) Haha oj va händelsefullt de va där. Mina strumpbyxor försvann, massa folk, massa kärlek, bröt massa is. Helt galet. Asså ja kan bara säga att ja e jäääävligt nöjd :P Sen kom ja hem iaf, o trött som ja va öppnade ja dörren till mitt rum. EN MAN LÅG I MIN SÄNG! ahaha ( bana ) O full som ja va så tänkte ja ju inte att " men ja läger mig i biancas säng" utan ja sprinhger in till mamma, väcker henne o deckar i hennes säng .. så sjuk e ja :/ Idag e hille på fest humör, vi får väl se va vi ska göra åt saken. e så jävla bakis nu så jag orkar inte riktigt tänka på de just nu. Iaf, hoppas ni får en kärleksfull dag så ses vi på krogen ikväll ;)

Puss&Kram/Micke


Haha måste ju bara lägg till att ja e jävlig nöjd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0