hejsan hoppsan ;D

molle häär! , fan har inte srivit på ett jävla tag nu ...
det beror på at jag har inget internet i den lägenheten och linnea bor i för tillfället..
på tal om den så är det en väldigt liten men mkt mysig lägenhet i kortedala,
som jag och linnea lånar av hennes syster tills den 15 mars ;)
nu sitter jag här i min ensamhet på alla hjärtans dag och äter min systers goda mat :)
snart ska jag träffa micke och linnea så skall vi åka till lerum....
hahahah & micke var såå rolig igår, fan va full hon ver - som vanligt !
har roliga bilder på henne oxå :D
när jag lagt in dom på datan så lägger jag upp dom här så ni kan få er ett gott skratt :D haha


/xoxo molle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0