heeeeeey ;D

MOLLE här :D micke är jättefull haha, pratade med henne nyss och jag tycker synd om henne,
för hon lär ju inte må bra imon ! hahahah :P
tydligen så har hon inte vart så full på länge så det låter inte så bra faktiskt ;D
aja, nu har jag nyss kommmit hem , har vart  hos min kompisa rebeckas pappas 50årsfest.
haha hennes pappa är fan en go gubbe :P han vandra ut på händerna på scenen vi hade där!
haha jätteroligt ;D men rebbe har nog aldrig skämts så mkt :P läjlig hon är va ? :P
och så var det jättekul att se alla äldre människor dansa!
det är äldrig tråkigt ! ja och anna och rebbe satt och skratta hela tiden haha ...
och så frågade dom mig om jag ville börja i deras dragkamp-lag
hahahahah när jag hörde att det fanns sånt första gången så slutade jag inte skratta :P
rep sen mutta , eller hur var det rebbe ? :P hahaha
ne nu tror jag att jag skall gå och läga mig så jag är pigg och gla imon ;)



/natti nattt molle



Kommentarer
Postat av: Mamma Annie

Jasså ni är ute och flyger eller?

2009-02-08 @ 08:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0