haaloooo :)

nu har jag kommit hem från sälen ! det känns båda bra och dåligt faktiskt..
vi hade väldigt kul och allt var bra men fan det är alltid gött att komme hem, vart man än har vart ;)
haha så har emily pussat självaste anders bagge :O haha jävligt kul,
och rikard kommer aldrig släppa det , det kommer emily få höra heeeela sitt liv ..
vi följde med honom och hans vänner hem och efterfesta en dag , det var trevligt och ganska roligt ..
lyssnade på en av dom som sjöng, och den andre spelade gitarr.. grymma var dom ;)
dagen efter det förljde emily med dom igen... men då var jag hemma och var bakis.
missade inte så mkt, annat än när dom hade kommit hem så hade nån av dom tappat bort nyklarna så
emily och dom stog där en stund sen fick de göra söndr ett fönster så de kunde öppna dörren.
men det visade sig att man inte kunde öppna dörren inifrån heller så restan av kvällen fick se ta sig ut och in genom ett söndrigt fönster :P hahaha
och som ni vet så såg vi EMD ! haha fan va snygga dom äär !...
fast jag är inte kär i dom som micke är, det är lite konstigt tcker jag :P ha förlåt micke :P
men jag trodde att mattias var erik och tvärt om så det är ERIK som är snyggast nu enligt mig.
jag träodde det v ar danny men nu ha jag ångrat mig  :P
aa jag var ju inte heelt grym på skidor asså men jag kom ner i alla fall :P hahaha
dom andra fick vänta påmig ibland men fan jag hade kul i alla fall :P
och så träffade vi stockholmarna! så jävla sköna asså :) sara och oskar ;)
bra sällskap i backen och när vi var ute och festa :) synd att dom bor så långt bort bara ... .
haha hur vi träffade dom är en ganska rolig historia men det skall jag ej skriva här ;)
jahaajaa.. nu sitter jag i alla fall hemma i min goa soffa igen och kollar på melodifestivalen med mina systrar
melina och edina :) och tar ett glas vin .. hhhaha det låter så jläjligt vuxet men men :P
ska bara ta det lugnt idag så ska jag köra lite imon så jag kan ta det jävla körkortet snart ! ;)
ne nu ska jag kolla vidare och smutta på mitt baginbox-vin :P


/xoxo molle




åh, kom och ta mig snygging ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0