DEG ;D

här sitter jag i min ensamhet igen, min kära syster jag lämnat mig för att åka till bamse :(
och det är så störande för när hon inte är här så vågar jag inte föna mitt hår, för det låte så mkt och då hör jag inte om någon kommer, micke och emma skratta åt mig när jag sa det men det är sant ! haha :D
jag måste egentligen pugga men jag bara sitter här och glor på den jävla skärmen, det har jag gjort hela dagen, (förutom 1 timme när jag var och tränade, försöker nämnligen oxå bli miss beach 09! ) så istället för att göra något av de 89457569 inlämningarna jag har att göra i skolan så sitter jag bara här som en degklump. med blött hår:(
och imon är en stor dag, haha ne men det är vårat projektarbere som va skalö avsluta. känns jävligt bra faktiskt att slippa tänka på det !
nej, nu ska jag fortsätta att försöka komma igång att plugga lite!

/ lata degklumpen molle

när jag väl satt här så ängnade jag 10 min till att fixa en fin bild på mig och micke :)


Kommentarer
Postat av: Edina

Är det bara Melina som är din kära syster ? Inte jag :( Fy för dig !! :(:(:(:(

2009-02-02 @ 14:42:23
Postat av: Anonym

mwen du var ju int ens hemma dummer !

2009-02-03 @ 09:33:47
Postat av: Edina

Men det var ju inte Melina heller!! Jag åkte ju på den morgonen :(

2009-02-03 @ 14:11:14
Postat av: Anonym

MEN HON ÅKTER JU IFRÅN MIG PÅ KVÄLLEN :(

2009-02-04 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0