Amg is the shit !

Hej, hallå! Varit på mitt första Amgmöte :D Haha de gick faktiskt väldigt bra. Känner att ja får många möjligheter och mkt stöd i mitt arbetslösa liv :P Min grupp e rätt rolig, den älsta kvinnan e typ 63 o jag är yngst. Men ja tror de kommer gå bra, har världens bästa caoach. Hon heter Lisa :D Så nu är jag inte arbetslös så länge till :) Har fått gjort massa idag, betalat räkningar, promenerat. Funderar på tränning?. Ingen ide att bara gå ner i vikt med den där kuren..måste tränna mä så ja får värstacooooola kroppen :P haha  ;) Igår va ja o W på restaurang- thai restaurang .. Skit gott faktiskt. Men de förstörde min kur lite, så idag har jag varit sten hård. Har lyckats rätt bra.. Imorogn e de fredag. skit kul.. O en fågel viskade i mitt öra att alla barn i skolan har lov nästa vecka. E de så Molle ?!  Isf ska jag och Molle hitta på MASSA BUS :) Nu ska ja leka lite med mitt Pet, har sett att Molle börjar komma in lite FÖR MKT i de där. Hon får fan inte skaffa finare hem än mig !!

PussKram Micke





 
IN YOUR FACE MICKE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0