aalo ;D

molle här ;) sitter som vanligt framför datan och latar mig , haha .
fast nu tittar jag faktiskt på tv oxå ;) helt sjuk liten man som är jätte liten . asså typ inte ens en meter !
så är han jättekänt och står och dansar för massa folk :D hahah så har han jättegullig smurfröst:D
hm, a idag har jag iallafall pluggat lite .. gjorde klart ett gammalt arbere som skulle
vart klart typ för två veckor sen. bra va ?:D
men ni vet vad dom säger: bättre sent än aldrig, eller hur ?
imon kommer bli en bra dag i alla fall :), inte så lång tid i skolan, sen skall jag åka och bygga på naglarna !
fan va gött. dom ser förjävliga ut nu :D hahaha haft dom i typ 1 år för länge ;P

/molle 



Kommentarer
Postat av: linnea

haha tittade också på den.. skrev om den i min blogg också hahahaha.. puss

2009-02-04 @ 11:49:04
URL: http://lealeah.blogg.se/
Postat av: linnea

den lilla mannen menar jag :D

2009-02-04 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0