Varför är de mörkt om natten ?!

Det skall komma en dag
När jag lägger upp blana
Och när jag träffar på Jesus
Så skall jag ge han en smäll
Det skall komma en dag
När han får ta och förklara
Vart i helvete han stack i fredags kväll!!!

Vart är solen ? Har planerat att åka ut och busa jätte länge nu, men antingen är de massa moln eller så blåser röven av! Kom igen nu, va fan e solen. Nu sitter vi iaf vid våra datorer och minglar. Trevligt trevligt. Imorgon är de kurs och sen möte med katarina ( Börjar undra vad alla dessa möten är bra för ) Igår hade vi mega film kväll, diryt dancing, hot shots och max payne, till de blev de pizza och chips :) Idag ska jag hem och smöra för ronja, vill ha min tatoo på foten :) Men de löser sig. E rätt nöjd med allt just nu. Allt verkar lixom ha en mening :) Låter jävligt korkat men de är rätt logiskt.
Iaf nu ska jag fortsätta mingla :)

Bilder:


Min och Molles frukost/lunch&Middag :)
Bacon, köttbullar, pommes och potatissallad


Mys på golden


Puss&Kram /Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0