UNDERBART!

Tjabba tjenna hallå :)
Idag, vaknade jag föööörsent. Skyndade mig ut och på med klädder. Fort till bussen för att hinna med kursen. Som vanligt lärde jag mig inte så mkt, men men. Efter de åkte jag till Mölndals sjukhus för intervjun.. Gissa vad ?!?!?

JAG BÖRJAR JOBBA DEN 1:E JUNI !!!!

Fy fan va gött! Jag trodde jag skulle gå ner i marken av allt depp, men nej. MITT NYA JOBB fick mig upp på fötterna :) Fan va härligt. Mitt livs första jobb. De är iof lite patetiskt. Men väldigt sant. Jag har aldrig jobbat innan, och jag har praktiserat typ 3 perioder :/ Men men detta är början på mitt "nya liv" Nu ska ja börja bli vixen, perfekt till min 20 års dag :D

Och inte nog med de, Mikaela hörde av sig !!! ( GÖTT )
Efter denna glade nyhet begav jag mig hem till Madde för att tjöta lite på hennes balkong. De gjorde vi. Sen va jag tvungen att ringa William för jag måste ha ett intyg av honom som jobbet sak ha.. Inte nog med de, han skulle ut och äta glass och frågade om jag va på.. Självklart tackar jag aldrig nej till galss.. Så de blev först en sväng till Onsala så fick ja vista vårt hus. Sen åkte vi in till kungsbacka och satte oss i solen och åt glass och tjöta.. Efter de blev de en sväng till sjön i Mölndal. Sen gav jag mig hem.

Nu ska jag snart duscha, för jag är så jävla seg. Imorogn ska ja på möte med lisa, sen får vi se vart helgen ger oss.
PussKram/Micke

Kommentarer
Postat av: connie

vad är de för jobb gumman ? =) fan jag vill med ha jobb!!!!!! :D har du nåt till mig eller? HAHA

2009-04-16 @ 22:50:44
URL: http://connieanderson.blogg.se/
Postat av: thaimamm.blogg.se

Hoppas jobbet verkligen ger dig en stor insyn i vuxen livet!

2009-04-17 @ 08:29:29
URL: http://thaimammas.blogg.se/
Postat av: Micke

Connie: De är som städ på Mölndlas sjukhus. Haha, jag har hört att dom behöver på burger king ;)



Mamma: Kan du aldrig säga något utan att de ska låta tyket ? JOBBA PÅ DE!

2009-04-17 @ 11:05:36
URL: http://mickeochmolle.blogg.se/
Postat av: nathalie

grattis till jobbet :)

2009-04-17 @ 17:50:59
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0