tjoo

gårdagen blev inte riktigt vad jag hade planerat :D det började med att edina väckte mig vid 10 och så skulle jag följa med hene till allum och hitta kläder till en 50årsfest hon skulle till. sen mötte jag connie och issa och åt sushi :) så kom jag på den grymmaste idén ;) sätta oss på sonias och ta en öl ! hha självklart var connie på ! isas gick tillbaka till skolan .. så kom sanna förbi :) sen kom emily, linnea, zäta, sara, anna förbi en sväng =) efter några öl så kom vi på att vi skulle ha mer :P så tommy kom och köpte bärs :) gött gött .. vi satte oss på bryggan och tjötade massa .. rikard och jonas kom förbi oxå .. trevligt.. har fan inte träffa dom sen sälen ;) vi var runda och goa om fötterna så flörtade jag lite med dennis så körde han mig till frölunda.. och han har hittat en ny kompis. som är kompis med mickes bästa vän fidde. haha världen är bra liten ;) aa så jag kom hit och så satt vi och drack, lyssnade på musik och tjötade ;) så nu sitter jag här och tar mig en återställare .. gött ;) funderar på om jag orkar åka in till stan och möta micke och äta sushi, men jag är ganska seg .. får se hur jag känner mig efter ölen :P och jag måste duscha men det finns fan inte balsam eller borste i denna lägenheten .. jävla dynga :P får se hur det blir ..
idag ska vi i alla fall ut, micke vill dricka öl på öppet fat ;) men jag tror att jag skippar det faktiskt.. låter lite farligt:P och linnea vill att vi ska komma till slottskogen och spela ölbrännboll, men får se om man pallar det idag :P haha .. jag kan skippa brännbollen och dricka öl ist ;) haha .. det blir skitbra ;) nu ska jag fortsätta att jobba på ölen ;)
/molle♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0