Tja!

Hellu ;) Fredag igår då.. Först va jag, carro, fidde och "nisse" ( ? ) Hemma hos fidde och åt lite gott och drack lite vin. Vid 10-11 tiden åkte vi in och möte linnea och Molle. De blev golden. EN HÅRD KVÄLL! Carro för fan, du dödar mig! Men men va gör man inte. aa så de va ju halv ball typ. men de kom lite mer folk sen, så de va ju kul. haha en kille som jag "dejtade" för typ 2 år sen kom.. haha han va nooooog tråkigt full den döh. Men iaf, sen åkte jag och Molle hem. Men ja kunde inte släppa de där " problemet "  som kom där på kvällen, så ja låg och pratade om de i typ 1 timma, tills jag insåg att Molle sov :/  ( pinsamt )

Idag är de iaf Lördag, en nya dag med nya tag. Är hos Molle nu.. utan Molle typ :/ Hon är och jobbar. Jag orkade inte riktigt åka hem så jag och edina har legat och solat hela dagen :) HÄRLIGT!  Ska snart duscha och fixa mig, sen ska ja möta Molle i stan så ska vi antingen ut, eller våldgästa - - - !!

Just de jag lagar ju mat, see ya.
PussKram/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0