Sunshine.

Haha jag och Molle har kommit in i en "kärleks period" tror jag..
men de går ändå rätt bra..
sitter och peppar varandra " de har gått 1 timma, ska ja skriva nu? "
- " vad ska jag svara? "
Hahah LITE ROLIGT!

Iaf, igår va Jag, Molle, Rebbe och Natha hemma hos Rebbe och grillade i solskenet. Jätte mysigt faktiskt. Molle blev GALET full! hahah, hon va så söt. Sen fick vi besök av 2 unga pojkar som fick köra hem oss. Men Molle vägrade släppa den ena.. HAN SKULLE SOVA ÖVER. Men de blev inget med de, så Molle fick nöja sig med mig. Själv tycker jag de är mkt mysigare med mig än med nån jävla pojkvasker. Nog pratat om Molle..

Jag e rätt nöjd .. med allt för tillfället. Har goà polare, som har lov så jag är ite ensam :D Pappa och jag är polare igen ( mkt bra eftersom jag bor där) medans mamma och jag .. aa. de går utför på den fronten..
Kärleken ? - Jag är en ensamvarg, som har blivit betutad i "Mig själv" ( vissa fattar )

Just de va en sväng hos madde förut. Hennes hund är galen ! Hämtade lite grejer där ;) Så snart ska ja bli den erotiskamästaren :D HAHAH, NOT!

PussKram/ Micke

Kommentarer
Postat av: bellisen

Micke din taskis . jag va ju också med hos rebbe :( haha köss

2009-04-08 @ 18:04:26
URL: http://izabellea.blogg.se/
Postat av: Micke

OJ ! ja skrev inte med dig !!! FÖRlåt !!! BELLA VA MED OXÅ !!! :D

2009-04-08 @ 23:54:25
URL: http://mickeochmolle.blogg.se/
Postat av: bellisen

haha :D BRA MICKE =)

2009-04-09 @ 12:36:43
URL: http://izabellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0