sol =)

molle här ;) jag kan ju säga att jag och linnea har the time of our lifes ;D sitter på min altan och solar . min granne gav oss oxå varsin drink för han tyckte att det passade in på "hawaii" på andra sidan staketet :d haha gulligt av honom , skulle aldrig tro att han skulle ge mig någon typ av alkoholhaltig dryck, men skenet kan bedra ;d hha gött gött=) och snart kommer vårn köra nathaloy på besök oxå, alldtid lika trevligt att träffa våran äl´skling :) händer ju inte så ofta nuförtiden:/
igår var jag , linnea melina och rebbe hos tommy och robban på lite fest .. men dom drog ganska tidigt och lämnade mig ensam :P men fa va fulla alla blev ! haha , fan securitas kom och folk bråkade och hade sig .. men det var trevligt =) och jag fick ett påskägg av tommy ! hah gullunge :) sitter och äter det nu , MUMMA :)
 gick och la oss ganska tidigt vilket är bra för då vaknar man tidigare och kommer ut i solen tidigare :d haha eller alla vaknade tidigt utom tommy som sov som en stock haha :d förlåt micke att du var mobbad igår ! ;D
kanske skrivr några rader senare så kan jag lägga upp lite bilden från gårdagen eller imon  ;D
/molle ♥


såhär ska det se ut , gött som fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0