SNOPP!

aa ush fy och blää ! haha , satt på bussen nyss och åkte förbi partille station och så var det en jävla fyllegubbe som gick runt med snoppen UTANFÖR ! UUUUSH .. haha jag trodde att jag skulle spy på riktigt .. haha så jävla äckligt ! micke missa det , tur för henne ;) haha
nu sitter vi ännu en gång hemma hos mig, i min soffa, med var sin data , och kenta är på youtube ;) gött gött .. ska snart hoppa in i duschen och frächa till mig lite ! känns bra .. var nyss på allum och följde med mick och köpte leggings och ett linne :) linnet för förjävla fint asså, eftersom jag har ett likadant ;) haha gött gött ! idag blir det party ;) väntar på öl bara sen jävlar :) ska man kanske till slottskogen innan utgång idag ? får prata med folket senare ;)
/molle♥.



we belong together !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0