sjuk.

molle här, sitter hemma med linnea och har precis kollat på film . den hette the pursuit of happyness. med will smith .. den var bra som fa faktiskt .. och han bryukar ju vara så jävla snygg. men i denna såg han ut som en gubbe :/ inte okej ! så skulle vi egentligen få lite besök oxå, men icke. gissa varför ? "för sent" haha .. det beukar låta så när man inte kan gå någonstans utan sin kompis :P haha ne men det är okej =)ska nog på besök imon, ska prata med micke om det oxåm för det kan uppstå problem :P haha . men hon vill ju ninte pa´rata med mig när jag ringer för hon är upptagen med hennes kusin.. men någon gång kommer hon väl vilja prata :D , förhoppningsvis :P haha ..
ne och sp har man gått och blitt sjuk oxå .. INTE COOLT, min näsa har sitt eget lilla liv och min hals dödar mig .. men det kommer inte stoppa mig ! mohaha .. ta en ipren och var glad .. ;)
ne tror vi ska kolla på mera film nu . :) god natt och sov gott allihoppa :)
/molle ♥
ingen bild idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0