shululu ;D

molle här ;) sitter med min älskade micke och syster och kommar på ugly betty :) och snart kommer 2 avsnitt av desperate houswives :) idag har jag varit i allum stort sett av hela dagen .. conny ringde när jag var i frölundra och tvingade mig att komma till allum ;D haha ne men jag tyckte så synd om henne när hon hade suttit där själv i en tille och funderst på om hon skulle äta sushi hemma eller där :D haha .. så satt vi där och tjötade en stund men så var jag tvungen att åka hem , där hann jag hem sen vända för att följa med natha till allum för att leta efter en studentklänning , men tyvärr så hittade hon inte ngt hon tyckte om :/ rebbe kom förbi och vi gick runt och tittade lite , jag hittade en jättafin guldklocka =) fast jag vet inte hur jag ska få ihop det med mina silverringar , men det får  nog lösa sig. jag för kanske köpa ett set med guldringar oxå haha ;D vi drack lite smoothie, jävlingt gott=) sen gick vi till vårat stammisfik och frack lite kaffe och satt och tjötade ;) vicky kom dit med yusuf en sväng och väntade på saga .. grattis förrästen till dig vicky på 24årsdagen =) vi gick hem till linnea och gjorde tårta och hamburgare och åt lite =) sen kom micke och här sitter vi nu .. MYS :) ska hitta ut och ta några bloss innan desperate börjar;) so long :)
/molle♥.


sitter i solen hos rebbe , grillar och dricker vin. kan det bli bättre ?:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

när åker ni iväg till gran canaria? :)

2009-04-15 @ 13:37:11
Postat av: molle

jag åker den 13 juni :)

2009-04-15 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0