Så är de.

På vägen hem från Molle hamnade jag i världens största tankeatmosvär ( kan man säga så ?! ) Iaf. OTROHET!

Jag har någon att säga om detta område. ALLA är otrogna, dom som inte har varit de än kommer snart vara de. Så är de bara de är en del av livetsgång. Jag är så trött på att folk förnekar de. Jag ser på hur folk är otrogna mot varandra. De jag vill komma med detta är att - Inget förhållande är perfekt. Så tänk alltid på att när du går in i ett förhållande finns de ALLTID en chans att antingen du eller den anndra presonen i fråga är otrogen! Så nu har jag sagt de, de känns mkt bättre nu.

Måste skriva ut mitt personliga brev tills imorogn, sen blir de Grace anatomy. Imorogn gäller de, JOBBET SKA BLI MITT! Ska se till att möta Madde när jag ändå är där. Vem vet Marcus kanske dyker upp ( hahha.. NOT )

Puss&Kram/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0