Run away!

Aa, jag vet inte min mamma har fått någ jävla spärr i huvudet eller något. ANTI MIKAELA typ. Jag skickar ett mail för att försöka få henne att först hur jag känner.. Nää för då är de tydligen ett hat brev och de jag känner är helt fel?! Allvarligt. Just de, inget är hennes fel heller. de är JAG, mitt fel.. Oj, ja glömmde de. Skit samma ska inte låta den familjen psyka ner mig, och få mig och må dårligt.. Önska bara jag hade Bibbi! :(

Iaf, igår..
Åkte vi först till linneas bror - Jag, Molle, Linnea. O där va de lite gòa gubbar så att säga. Sen blev de vidare till frölunda. där jag blev riktigt runt om fötterna.. blev lite katastrof där ett tag med, men ja sov å de gjorde mig inget.. Idag har vi vaknt :D tommy gjorde sin "gòa" mat, sen åkte vi hem till Molle. Men vi hann inte ens duscha innan vi sen gick vidare på " grill-påsk-fest" hos jonny.. Haha där va de folk. De va ju "kul" o de 2 meter långa peddo igen ;) Hahah men men, nu är vi iaf hemma och har duschat.. ska fixa oss och sen ska vi iväg på hyss igen :D


PussKram/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0