orka!

jaa, jag sitter återigen här i min soffa som en död soffpotastis! lyssnar på deppmusik :D haha älskar lugna kärlekslåtar :) har blivit kär i micke och mcdeamies låt , jävligt bra faktiskt :) jag fattar inte hur jag kan vara så trött! jag somna vid 1, tommy körde hem mig typ 7 i morse så har jag sovit sen dess, det är ändå lååång tid.. kanske har sovit för mkt ? jag är verkligen inte pigg på att gå till praktiken idag .. har fortfarande kvar min hosta :( den verkar inte vilja lämna mig asså .. :/ inte okej ! haha längtar tills när jag slutar så vi kan åka hem och sova ! haha .. så ska jag sova hela dagen imon oxå tills typ 2 hade jag tänkt ;) det låter jävlig lockande faktiskt ..
och min jävla mp3, headset och nyklar ä borta ! fan va störande asså ! jävla dom som var på bröllopet typ. det måste ha vart dom ! uuuuuush....
whatever, det är alltid saker som försvinner vart man än är ! det var allt för mig .
/molle♥.


det känns som att denna sommaren kommer bli grym :) hoppas det !

Kommentarer
Postat av: nathalie

så sant så. försvinner ALLTID saker av den man minst anar ;D

2009-04-27 @ 18:56:47
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/
Postat av: connie

VA vad de nycklarna med??? oj de kommer bli dyrt....

2009-04-28 @ 09:54:39
URL: http://connieanderson.blogg.se/
Postat av: nathalie

sundsvall :D<3

2009-04-29 @ 19:58:54
URL: http://nathaliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0