okaaj.

För de först .. De känslor JAG har, STÄMMER VISST. Haha hur kan ens egna känslor vara fel ?
Iaf! Idag va ja o Carro och handla klädder i allum, carro hittade massa grejer. ROLIGT ( för henne ) Själv blev de inte så mkt, haha. Sen åkte vi till landet.. haha ute i skogen typ. Carro skulle få massage så ja satte mig och åt glass i solen :) Väldigt skönt :) Sen skulle hon hem till sin man, så ja tänkte att de va lika bra att åka hem till min .. Eller aa, hem till mig :) Haha O här är jag, hemma. Funderara på att fixa lite käk. sen ska ja duscha och måla naglarna och fixa inpackning i håret.
För imorogn är de FREDAG !!! Wiie, är jätte toppad, carro ska äntligen med tjejerna ut på krogen! HÄRLIGT HÄRLIGT!
Pusskram/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0