Mys.

Hej hej, Micke här!
Igår va jag och Molle typ hemma hela dagen. Sen gick vi o åt på mc donals ( BUS )
O för "ovanlighetens skull" åkte vi en sväng till frölunda. är satt folket och drack. Robban, Tommy, Lars, Emelie och sen kom Patrik, emelie, och 2 till. Så tog tommy fram maskinen! Helvete! Han hade tatuerat emelie.. en smile gubbe på smalbene, självklart gjorde jag en där med. Fast min heter GUNNAR! Sen blev de ett JÄTTE LITET hjärta på rumpan. Efter de blev vi alla lite goa om fötterna. Så de slutatde med att ja deckade. Så idag har vi varit där hela morognen.. Jätte långtråkigt faktisk :P Nu är vi hos Molle. Hon kollar på the hills och jag tankar musik :)

Fan tror inte jag får något påskägg i år :/ riktigt illa. Men jag har iaf Molle.
Me love Molle :)
Nu gick jag, PussKram/Micke!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0