min helg.

molle här ;) fredagen började med att tommy kom och hämtade mig efter jobbet och så åkte vi och hämtade robban. mot backaplan för att hämta färg, spackel och sånt haha och köpa lite öl och cider :) när vi kom tillbaka hem till dom så började dom spackla alla väggarna i vardagsrummet och jag och lasse rev lite tapet eftersom vi inte är så haj på att spackla :d haha .. såklart var cidern i min hand ;D haha .. jag och lasse tröttnade ganska fort och satte oss i soffan medans de spacklade haha .. när de blev klara så bestämde vi oss för att åka till slottskogen för att möta sören och några ( ingen aning om vilka:D ) men det visade sig att de hade dragit till golden days i stället så vi fortsatte åt det hållet.. det var inte så jättelivat där och va var väldigt trötta och fulla, så efter ca 30 min så bestämde jag och tommy oss för att köpa lite mc donalds och ta vagnen hem och nana..
vaknade på morgonen för att jag hostade så jävla mkt ! bajs, hatar min hosta ! :@ en kort stund efter jag vaknat till liv så ringde linnea och påminde mig om att det var städdag och korv! klart att man måste äta korv på städdagen, speciellt för att det är gratis :D gratis är gott ! så jag drog med mig tommy så mötta vi linnea och melina och åt massa korv, yusuf var oxå med , så jävla söt unge asså ! :) efter korven gick vi hem till oss och satte oss i solen och tjötade en stund .. vi försökte oxå fixa öl eller nåt men det var tydligen helt torrt i hela partille, inte bra .. så vi gjorde ordning oss och åkte in till stan, golden var meningen men som micke sa så blev det lite strul med passet, mig,melina och vakten :D haha .. så vi skulle möta tommys bror och hans kompisar och gå till rockbaren, men där var det 20, så det sket sig, jag var jättearg och jättenykter. så vi gick till dilerium och jag drack äppleöl och körsbärsöl, jävligt gott faktiskt.. och närsta gång ska vi dricka sån öl man får hallicar av, haha men tror inte jag kommer våga:P det kan ju gå helt åt helvette :D inte bra ... aa efter dilerium gick vi till golden och mötte mikaela och sandra, tommy raggade upp en spanjor som hette andres, haha han var tydligen apotekare eller nåt och dom bytte nr ! haha . kul med nya kompisar ;) hahaha .. aa fulla blev vi så vi åkte hem och la oss;) idag har vi kollat på film hela dagen och ätit pizza och göttat oss! Mys ;) nu är det bara jag och micke kvar och vi ska sova tillsammans för en gångs skull :D mysigt:P melina har oxå vaknat till haa , hon har sovit sen 3 eller nåt. lycka till med att sova inatt ;) jaja, ska ut och ta en cigg nu hade jag tänkt . ha det gött :)
/molle♥.


jag & micke, vi älskar varandra :)


haha, yusuf börjar tidigt, gött e de :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0