hallå, hej :D

molle här, jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på kärlekslåtar :D haha finns så jävla många bra. helt sjukt ! just nu är det brian adams - please forgive me. kan aldrig tröttna på den låten.. jävligt synd att dom bytte ut lugna favoriter mot bandit.. humpf. :D aja .. nu har micke lämnat mig :( haha men hon kommer tillbaka :) puss på dig ;)
är sjuk fortfarande, dumt av mig att vara ute hela tiden när jag egentligen behöver ligga hemma och ta  det lugnt .. men det gör ingen, ska i alla fall till vårdcentralen imon och kolla vad som är fel på mig .. förhoppningsvis säger dom att jag ska vila så slippr jag gå till praktiken, så segt att jobba kväll. men det är i och för sig segt att vara sjuk oxå haha .. aja .
jag har köpt en ny telefon oxå :) jättefin !:) min andra gick ju inte att ladda så va fan ska man göra ? haha jag hade ju iof hoppats på att den skulle gå sönder så jag kunde få en ny, för jag var jävligt trött på den asså .. undrar hur länge den nya håller ? jag brukar alltid ha otur med såntdär med mobiler och kameror och datorer, alltid är det något som är fel ! ajuste, har tappat bort min kamera oxå, dum som jag är! hade den hemma sist och jag VET att jag lämnade den hemma, och nu är den heeelt försvunnen ! mysko, tror det spökar här hemma, det försvinner alltid massa saker haha ..
sara var här förut ! :) längesen jag träffade dig, kul att sitta och tjöta . tycker vi borde göra det oftare. vi har blivit väldigt dåliga på att träffas på sistone ! INTE OKEJ :P och du vet gumman att jag alltid är här för dig ;)
nu kom axa, ska mysa lite med henne :)
/molle♥.



Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw min baby, vilken fin bild !

2009-04-15 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0