GOOOO MORGON !!!

Så vaknade man precis av att axa ylade.. ovanligt. Drömmt massa cp drömmar. Igår de lite katastroalt iaf.
Först va jag, linnea, molle, melina och tommy hemma hos familjen Janzon sen åkte vi in till stan för att gå till golden. Eftersom melina och molle har samma leg så fick jag, melin aoch linnea gå in först.. de gick ändå rätt bra . sen skulle molle och tommy komma in. då stanna dom molle och fråga " har du en syster, för jag släpte precis in dig. gå in och hämta henne och gå" Haha illa. så vi fick gå därifrån. efter de skilldes vi molle och tommy gick till dilerium och linnea och melina till chez, Själv gick jag tillbaka till golden och mötte Sandra.. sen kom Jonathan :D Efter någon timma kom molle och tommy tillbaka. Vi blev rätt fulla, och jag fick sjukt ont i magen. när golden stängde ville självklart molle vidar, men NEJ. vi åkte hem med några folköl :D
Jag deckade nästa direkt för jag mådde inte så bra och va LITE full. Men jag fick iaf träffa mr lover :D Så jag nöjer mig med de. Men nu när jag inte har varit på golden på så länge känner jag att de kanske inte är ett ställe för mig ändå.

Sen pratatde vi och om att jag inte va seriös i mina förhållanden. Och där har jag faktiskt något att tillägga. Jag har inte haft ett förhållande ( ett riktigt förhållande ) på typ 3 år, och vem ska då gå och säga att jag inte är seriös ?! HAde jag skaffat mig någon seriös så hade jag varit seriös! Punkt slut :)

Puss&Kram/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0