goo goo dolls - iris

finns det någon bättre låt ? NEJ ;) eller jo, kanske .. men goo goo dolls - iris är jävligt brfa.. och slide är grym oxå :) kommer på massa gamla låtar nu när jag sitter här i min ensamhet .. aa jag gick till praktiken i morse.. släpade mig upp ur sängen och gick i sömnen till vagnen typ .. haha dom på torget måste ju ha undrat asså :P haha .. aa i ala fall .. så kom jag dit med min jävla hosta så sa min handledare - oj, malin , ska du verkligen vara här idag ? jag sa till henne att jag inte var så pigg men att jag inte ville meíssa mer dagar.. men så sa hon åt mig att gå hem i stället .. så då släpade jag mig hem idag .. och jag är så seg att jag inte orkar gå ner och göra frukost.. och så är jag sjukt sugen på sushi. men det är ju inte så att jag går dit själv och äter, NEJNEJ.. måste hitta en kompis! haha .. men det är nog inte så troligt för alla är i skolan :/ jaja .. får la se hur det blir med den fronten ...
aa igår var jag i frölunda hos tommy och robban och dom började tapetsera, eller det var mest robban som grejade och vi satt och kolla på typ :D haha .. nee men jag tror att det kommer bli jävligt bra där när allt är klart och fixat ;) jävligt snygg tapet i alla fall :) det löser sig nog.. får se när det blir klart ;)
och så jävla surt att dom hade kopplat ut deras tv.. jag missade ju ballar al stål igår ! jävla dynga asså .. men det är okej .. det kommer på repris ;) :D ska i alla fall kolla på desperate houswives idag förhoppningsvis :) gött gött..
nee måste hitta en kompis som är hungrig, min kropp behöver mat ! soo long ;)
/molle♥.
-älskar du mig?
-ja.
-jag älskar dig med.
-tack.
haha :D sug på den :P

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha. De sista e ändå rät ball.

- Jag älskar dig med!

-Tack.



2009-04-28 @ 12:45:59
URL: http://mickeochmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0