gårdagen 24/5-09

gårdagen blev ganska lyckad ;) MKT bättre än förra helgen i alla fall :) det började med att jag micke och tommy satt här och drack bärs ;) gött gött .. vi tod typ 10bussen in till stan, det började med delirium. satt och drack äppleöl och så kom anna och sara förbi =)men anna stanndde inte så länge för att hennes pojkvän kallade på henne :D haha och stackars tommy som hade köpt typ 5 öl och en whiskey och nör han skulle bära upp allt på brickan så snubblade hen in trappan och tappa allt ! :/ han blev lite sne , men sara fixade så att vi fick nytt:) BR SARA ;) vi gick för att möta tommys nya kompis andres;)  kvällen fortsatte såklart på golden days där det var massa folk, sandra linnea sebbe emily och folk :) orkar inte skriva alla. där blev det massa hink för våran del och alla blev redigt fulla :d haha .. sen när det stängde så åkte jag tommy och andres till saras jobb och åt gooooa hamburgare :) MUMS .. sara åkte hem och vi drog hem till mig .. när vi vaknade så gick vi till oves och åt mera hamburgare :) haha fan va vi är feta haha.. och tommy fick en tavla av hon som jobbade där haha , han frågade om han kunde köpa den men hon ville ha den ... sen när vi sulle gå så kom hon ut med den och gav den till honom ;) GULLIGT ! :) och nu har dom åkt och jag sitter här och lyssnar på musik och har öppnat en bärs ;) livet är fan gött ändå asså :P nee jag måste hoppa in i duschen och göra mig iordning för bröllopsfesten vi ska till sen :) so looong !:)
/molle♥.



tavlan som tommy fick av oves, den lär ju ha hängt där sen 1800-talet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0