Fuck it!

Idag blir de en hemma kväll med Ronja och hennes nya leksak :) Hon han fått sin tattoo maskin nu. Coolt!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt mig, känner mig helt nere. Allt e Mc dreamie`s fel. Han lurade mig! Fick mig att tro att vi skulle bli kära igen! Jävla skit. MEN jag måste ju faktiskt vara förstående (tydligen) Men neeej, för jag är faktiskt lite ledsen. De är ju jag som brukar förstöra mellan oss, o denna gången skulle jag ju inte de. Nä för då ska han självklart göra de! BAJS! .....
Men de är okej :) De kommer nya! Helatiden.. Haha.
Saknar faktiskt Golden days. ( Ska försöka få med Linnea dit imogon ) Måste få lite ögon godis känner jag. Upp med humöret så att säga.
Nu ska jag leka med mitt Pet :) PussKram/Micke





" jag gör vad som helst, jag gör vad som helst, jag gör vad som helst för dig. Jag gör vad som helst bara du ber mig!

Skulle kunna dricka 1000 öl, inga problem. Skulle ligga med en annan tjej, inga problem. Kunna ränna runt på nätterna och aldrig komma hem. Skulle kunna råna dina kompisar och hänga ut min läm. skulle kunna sitta full och tycka synd om mig. För jag har aldrig varit så kär i någon som dig! "

- Jävlar anamma - Jag gör vad som helst -



Kommentarer
Postat av: Anonym

typ en dag efter "mcdreamie" gjort slut med sin tjej via ett bråk är det kanske liite osannolikt att det ska bli ni, så inbillar man sig sånt får man väl ta den "ooh så jobbiga smällen".

2009-04-19 @ 14:00:03
URL: http://mutanterna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du håller koll då ;)

2009-04-20 @ 13:10:49
URL: http://mickeochmolle.blogg.se/
Postat av: Anonym

tydligen behövde man ju bli illa tvungen.

2009-04-20 @ 22:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0