Falkenberg?

Okej okej okej, fan va seg jag ääääär!! Igår hade vi jätte mysigt :)
Först va ja på bög möte, sen åkte jag in till stan och köpte skor med lillasyster.
Sen åkte vi hem, men strax efter att vi öppnade dörren ringer william och säger att han är på väg hit.
Han kom. Vi  åkte till slottskogen för Johanna ville se sälarna :D Men de blev lite tråkigt i längden. Så vi tänkte " vi gör något impulsivt!! " - Falkenberg, blev de. När vi väl kom dit hittade william INGENSTANS!! vi fick fråga typ 20 pers för att hitta någon restaurang. tillslut hittade vi Harrys som tydligen va invånarnas favorit :) Efter de va vi riktigt runda och goà. Så åkte vi hem, mega fest i bilen hade vi med. HAHAH William är nooooog tråkig när han ska lägga in sina sång toner :D Haha. Jag fick iaf mitt intyg, som va jätte bra skrivet!
Sen blev jag nog av med the stalker igår. Nu fattar jag ju va emely menar md att han inte ger sig!
Idag är de onsdag och jag har MASSA samtal att ringa, sen ska ja till centrum.. Bla blablabla.



Haha, PussKram/Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0