every me and every you ;)

Jag och Bianca hade en lyckad dag igår !!
Först hämtade jag henne på skolan så åkte vi och köpte lite bullar och gott, in till slottskogen och lekte på den stora lekplatsen där och fikade. Sen skulle vi gå till naturhistoriska men de va tydligen stängt på måndagar, som tydligen alla såna ställen är på måndagar. Så då skulle vi åka till en glassbar som låg i majorna. Men jag har aldrig varit där, jag och william har bara snackat om stället. så vi fick ringa wille och fråga om vägen, men då va han på väg till stan. så vi åkte och mötte honom, ist för glassbaren så blev de borås, där vi skulle gått i djurparken. Men de va tydligen oxå stängt. Så kom bianca och wille på att dom ville bada.. aa så snabbt fick vi åka till köpcentrumet och köpa handukar och badklädder till alla, sen åkte vi till badhuset. Om de va kul HAHAHA vilka jävla grejer dom har där. helt otroligt. vi va där tills klockan blev mörkt så vi fick åka hem .. Träffade mamma, och de va såååååååååååå skönt. Min egna mamma.

Idag har jag varit på kursn men ja va så jävla seg så jag gick hem :) Lyssnar på massa gamla gòingar, skänt att ha så mkt minnen till så många låtar. men men nu ska ja lyssna vidare sen blir de deg framför tv och sova lite.
PussKram/Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0