Ensamast i världen.

OMG, min mage igår.. Herreguud, trodde de va ett monster där inne som skulle skära upp mig och hoppa ut :/ Och jag mådde så sjukt illa. Bajs illa, så att säga..
Jag är sjukt nöjd med att jag blivit värsta hemmafrugan och lagar mat varje dag ( 2 dagar iaf )
Idag va de kurs, som de är varje tis och tors. lika kul varje gång..
Nää men, sen fick jag medelande :D Miss going jobbar nu mera i mölnlycke ( ett litet tag ) så skulle jag hälsa på henne. MEN NEJ ! De vågar inte jag, så jag sprang igenom centrum UTAN ATT KOLLA TILLBAKA.
Haha lite busigt, ska gå ner och spionera på henne imorgon :P 

Just de! Imorgon får vi pengar !! HÄRLIGT!
Jajajaja, bye bye.
PussKram/Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0