Don`t stop, never give up !

Whoohoo :)
Slutade kursen för en stund sen ! PINSAMT! Satt och hosta sönder, dom trodde nog att jag hade HIV eller någt :D Haha Hiv hosta.. Något nytt ;) Iaf, igår va sarah på besök, alltid lika roligt. Hon är så otroligt bombad, o de är jag ju med. Men faktiskt.. jag känner mig JÄVLIGT smart i min kusins omgivning :)

I helgen ska vi festa :) O pyssla med bröllops dekorationen. Vi får se hur jag lägger upp helgen så att säga. Molle vill ju till sin "toy-boy", o de e klart jag vill att hon ska dit. men kanske inte jag :/ Haha, we will se ;)

Nu måste jag duscha o så, så vi hörs :)
PussKram/Micke



Kommentarer
Postat av: thaimamm.blogg.se

Hur kan du festa varje helg?? Jag menar hur orkar du??

Kul med bröllopps bestyr!! Mam

2009-04-09 @ 17:32:15
URL: http://thaimammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0